28 Nisan 2013 Pazar

Kartvizitlerim İçin Küçük Bir Ayrıntı



 Önceden Anne @ Balböcükleri blogumda kızıma yaptığım saç modellerini de paylaşırdım. Epey olmuş bu konu ile ilgili yazmamışım. Rengarenk miniş tokalarla bu modeli bekarken kendi saçıma yapardım .. (^_^) .. bu defa kızımın saçına uyguladım çok CiCi oldu. 
Hazır çekime başlamışken fazladan bir kaç foto daha yaptık.. 




Bu da iş yerinde yaptığım küçük ayrıntılardan biri.. Bizim elemanların işte kullandıkları çelik telden artan bir parçaydı. Evirdim çevirdim biraz da kıvırdım.. Böyle basit bir ayak yaptım ve işyeri kartvizitlerini koymak için   kullandım. Kartvizitler müşterinin gözü önünde gerek duyduklarında artık bana sormuyorlar kendileri alabiliyorlar..

Haftanın son günü yağrın yine işbaşındayız.. Herkese mutlu, huzurlu, sağlıkla bol kazançlı bir hafta geçirmeniz dileklerimle..  ŞimdiliK.. 


8 yorum:

  1. Havran'damıydınız siz?.Benimde kayınvalidemler Burhaniye'de yaşıyorlar.Körfez adını görünce hemenn dikkatimi çekti.Bu arada kartvizitlik çok iyi fikir ayrıca da çok şık durmuşç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. (^_^) Evet Havran'dayım kayın validenizle komşuymuşuz.. (^_^)

      Sil
  2. tatlı cadının minik cadısını sevsinler ne güzel poz vermiş öyle, kızlar büyüyüncede saçlarına dokundurtmuyor şekerim, benimki küçükken otuttururdum önüme oynayıp dururdum saçlarıyla kuzumun, ama artık saçlarını kendisi yapıyor ( birazda mecburiyetten alıştı kuzucum, hepimiz evden aynı saatte çıkınca kime yetişeceğini bilemiyor insan) çok öpüyorum seni.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (^_^) özlettin ya kandini cadıcım.. Sevgiler.. (^_^)

      Sil
  3. Canım çok tatlılar maşallah Allah uzun sağlıklı mutlu ömürler versin saç modeliniz de çok hoş olmuş bende kızıma uygulayayım hemen sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Allah bağışlasın, her iki kuzucuğun da çok tatlı. Kız nazlı nazlı, oğlan "numaralı" bakmış :)

    Kart vizitlik ise hem fikir hem sonuç yönünden süper olmuş. İçtenlikle tebrik ederim, ellerine sağlık.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...