25 Ocak 2014 Cumartesi

FırFırlı Fular-Eldiven-Berelerim

İki yıl önce fırfırlı fularlar, bereler örmek üzere birkaç renk ip almıştım. 
Anneme, kardeşime, yeğenime, kızıma ve kendime rengarenk 
bere ve fularlar örmüştüm. 
Hepsi çok CiCi olmuşlardı.. 
İşten ayrılınca kırmızı fularımı daha örmediğimi fark ettim. 
Havalar da maşallah bahar havası gibi, bırakın örmeyi 
kış başladığından bu yana doğru dürüst bir bere takmışlığımız bile olmadı.
Haliyle ne örmek ne de ördüklerimi çıkarmak aklıma gelmedi. 
Siyah-kırmızı fularımı bitirdikten sonra bere örmek yerine, 
ilk defa örmeyi denediğim kırmızı-siyah parmaksız eldivenlerle kombinledim. 
Hep bu eldivenlerden örmeyi istemiştim, pek de zor değilmiş. 
Güzel mi oldu ne?.. (^_^) 



Hazır başlamışken daha önce yaptığım bere ve fularları da paylaşmak istedim. 
Yeşil takımı kendime, 
beyaz ve kırmızı takımları kızıma örmüştüm.



Yarın Bandırma yolcusuyuz.. 
Sevgili yavruların yarıyıl tatili boyunca çok eğlenmelerini 
ama bu arada kitap okumayı unutmamalarını diliyorum.. 
İyi Tatiller.. 


2 yorum:

  1. Sanırım pek sıcak tutmaz;) ama görünüşleri gayet hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bere ve fularlari gecen yildan beri kullaniyorum yeterince sicak tutuyor. Eldivenleri ilk defa ordum henus kullanmak nasip olmadi... ote yandan ege bolgesinin iklimi icin yeterince uygunlar. CiCi KaLL.. (-_-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...