2 Şubat 2014 Pazar

İzleyiciler Getget 'ım Yeniden Çalışıyor (^_^)

Yorum bırakan arkadaşlara çok TEŞEKKÜR ediyorum. 
İzleyicilerime yeniden kavuştuğum için çok MUTLUYUM
Yayınlarını takip etmek istediğim yeni arkadaşlar var ve hepsinde aynı sorun..
Bakalım bu problem ne zaman bitecek?..

Not: İzleyiciler getget 'nız düzelecek diye çok sevdiğiniz şablonunuzu değiştirerek saatlerce uğraştığınız ayarlarınızı bozmayınız. çözümü bulamadıysanız bir önceki postumdaki arkadaşlarımın yorumlarından faydalandım çözüm o kadar basitmiş..

2 yorum:

  1. İzleyiciler gadgeti zamanla tamamen kaybolacak , çünkü blogger google destekli bir yapı. Böyle olunca da google+ ya geçmemiz için bizi şimdilik yokluyor, ilerde mecbur bırakacak. Ben de google+ ya geçtim, izleyicilerimi orada gördükçe ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde Elifçim, ben de google + dan denk geldikçe izleyicilerimi eklemeye çalışıyorum.. yine de eski alışkanlıklardan kolay kolay vaz geçilmiyor. Az daha devam.. (^_-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...