11 Kasım 2014 Salı

BİRAZ DERTLEŞMEK İSTEDİM



Biliyorum yazılarıma yenisini eklemeden epeyce bir zaman geçti. 

Çalışan bir anne olup da ev işlerime vakit ayırmak bir yana, 1. sınıfa başlayan kızıma yeni okuma yazmayı öğrenme maratonunda ona destek olma çabalarım. 4. sınıfa başlayan oğluma, öğrenmenin sadece ev ödevlerini yapmaktan ibaret olmadığını sınavlara hazırlanmak için derslerini okuldan dönünce gözden geçirmesi gerektiğini anlatma çabalarım boşa çıktıkça işimi bir yana bırakıp çocuklarıma daha fazla zaman ayırmayı planlarken (daha doğrusu işten ayrılmak ve ayrılmamak arasında bir ikilem içerisine düşmüşken) patronumun eleman çıkartarak masraflardan kısma yoluna girmesi işime geldi açıkçası.

Şimdi yeniden bir ev hanımı, çocuklarına daha fazla vakit ayırabilen bir anneyim. Günün koşturmacası bitipte çocuklar yataklarında uykuya daldıklarında ancak kendime vakit ayıra biliyorum. 

Eskiden olsa eşim bir müddet arkadaşları ile buluşur, sigara içme fasıllarını onlarla birlikte geçirir, bu zaman zarfında ben face'mde dolaşır, bloguma yazılar ekler, blog arkadaşlarımı ziyaret eder, yorumlar bırakırdım.. Ama gün geçtikçe eşim evden çıkmaz oldu. Hadi evden çıkmıyor  tankla bir savaş oyununa öyle bir sardı ki sadece balkonda sigara içmek için PC 'nin başından kalkıyor. Ben bu arada fırsat bu fırsat 2-3 dakika Face'mi açıyorum ama hepsi bu kadar. 

Şimdilerde yeni bir hobi edindi kendine. Bir iki arkadaş balık avına gidiyorlar. Bu gece yine balık avındalar yoksa bu iki satır yazıyı yazmam ne mümkün... (^_^)

Bu gün acil olmayan işlerimi bir yana bıraktım. Blogumu özlemişim.. CiCi blog arkadaşlarımı özlemişim.. Bu zaman zarfında blog arkadaşlarım o kadar güzel şeyler yapmışlar, öyle hoş fikirler paylaşmışlar ki sabahtan beri blog ziyaretlerime doyamadım. 

Evet..
Bu iyi geldi, dertleşme faslım bittiğine göre sıradaki yayınımı
hazırlamaya devam edebilirim..

ŞimdiliK 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...