23 Aralık 2014 Salı

Oğuzhan Bebeğin Kapı Süsü - Şerbet Takımı

Aynı kapı çelenginden daha önce de çalıştım ve beğenildiği için ufak bir ayrıntı ekleyerek tekrar yaptım.









Bu gün Can arkadaşım için Lohusa şerbet takımı-tepsisi, Kapı Çelengi yapıyoruz. Hoş geldin aramıza Oğuzhan bebek. 
Dikiş makinem ile ikinci çalışmam bu şerbet takımının kurdele ve lastiklerini dikmek oldu. Gittikçe dikiş makineme alışıyorum sanki. Dikiş konusunda hen üz çok yeniyim güzel işler yaptıkça da heyecanım bir o kadar artıyor... (^_^)
  
Küçük bir ilçede bulunuyor olmamın dezavantajlarını hep yaşıyorum. bu tür işlerde kullanabileceğim malzemeyi bulmakta zorlanıyorum. Belki ilerde bu sektör yaygınlaşır şimdilik kendimce farklı alternatifler üretmeye çalışıyorum. Mesela şerbet takımında ve takıma uyumlu olması için kapı çelengimde nazar boncuğu şeklinde düğmelerden (bildiğimiz bebek örgüleri için kullanılanlardan) faydalandım. Daha önceden elime geçen hazır bebek şekerlerinin biblolarını bozup yeniden değerlendiriyorum. Kapı çelenginde çember olarak deniz sosisi kullandım.
deniz sosisi: 1,5 tl (tabii tamamı kullanılmadı)
nazar boncuklu düğümeler: 0,25 kr. (12 adet )
mavi kurdalye: 0,75 kr/1top (arttı)
fırfırlı kurdalye: 1,5 tl/m ( 2m.den arttı)
24 sıralı boncuklar: 3 tl/m (1m.den arttı)
Ponpon için kullandığım kristal tül: 4 tl/m  (1m.den arttı)
Süslemesini yaptığım bardak ve tepsi arkadaşıma ait. İyi günlerde kullan arkadaşım. ŞimdiliK..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...