5 Aralık 2014 Cuma

Yeni Dikiş Makinem

Heyo heyo artık bir dikiş makinem var.. İlk dikiş makinem Singer 2282 Tridition.  Dört gün önce n11.com sitesinden sipariş verdim. Adıma kesilmiş faturası ile birlikte üç günde elime uğlaştı. Kullanım CD'si hediyeli, kullanımının görsel anlatımlı olması benim için çok iyi oldu zira bu dikiş makinesi ile ilk dikiş deneyimimi  yaşayacağım haliyle çok heyecanlıyım.. (^_^) 




Bu arada Balböcüklerim birer hafta ara ile su çiçeği çıkardılar.. Önce Ağbimiz şimdi de kardeşimiz molaya girdi. Malum çok bulaşıcı bir hastalık olduğu için okula gidemiyorlar. 

Ateşi yendik, sonu gelmeyen kaşıntıya karşıntıya karşı direndik ve kazanan süperböcüğüm oldu..

Tatlı Cadım ise daha önce çiçek aşısı olduğu için durumu daha sakin. Abiye nazaran daha az miktarda çiçek çıkardı. Kuzuşum ateşlenmeden sadece kaşıntı ile mücadele ederek atlattı çok şükür. Sırası gelmişken kızçemin yatağındaki cibinliği oğlumun sünnet düğünü için hazırlamıştım. Bir iki ufak değişiklik ile şimdi kızçemin yatağını süslüyor. Sünnet yatağımız Sünnet Düğünü Hazırlıklarım yayınımdaki fotoların sonunda bulunuyor. Merak edenler Böyle Buyursun.. 

ŞimdiliK


2 yorum:

  1. öncelikle geçmiş olsun ki çokdan geçmiştir zira ben geç yazıyorum.makinen hayırlı uğurlu olsun.bugün bende internetten aynı modeli satın aldım.tchibodan aldım :) bende çok mutlu oldum birde çabucak gelsin bakalım.kimbilir ne güzellikler çıkacak ellerinden.güle güle kullan sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, evet çoktan sıkıntımızı atlattık.. ben de neler yapacaksın merak ettim.. sık sık ziyaretine geleceğim.. (^_^)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...