6 Mart 2018 Salı

Şenlensin Sofralar



Ne tatlıdır yer sofrasına kurulmak.. Kayınvalidemlere gittiğimizde de sini ile yemekler gelir çoluk çocuk geçeriz sofranın başına sıcacık, sevgi dolu maaile yemekler yenir. Dede torunlarına takılır, şen şakrak geçer sofra muhabbetleri..Sini demişken bu da kayınvalidemin siniye yükseklik vermek için kullandığı emektar yastağacı.. Zamanla rengi değişmiş ama kullanılmaktan hiç vaz geçilmemiş.. Biz de biraz kendisine hava katalım dedik.
Yastağacını önce beyaza boyayıp peçete dekopajı yaptım, setcel uyguladım, fırça ile biraz eskitme havası verdim, son olarak da vernikliyoruz. Vee gelsin mis gibi yemekler şenlensin sofralar.. 

Şen Kalın Dostlar..


4 yorum:

  1. Yılların yükünü üstünde taşıyan emektar gitmiş, yepyeni cıvıl cıvıl bir güzellik gelmiş! Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım.. (^_^)

    YanıtlaSil
  3. Ay evet yaaa, sini dedin bak taaa cocukluguma goturdun beni. Bizde cok kullandik sini ve o altindakini. Ama o zamanlar hem bu islere ilgim yoktu. (cunku bihaberdim, cunku bu kadar yaygin degildi hicbirsey, cunku internet, sosyal medya yoktu o zamanlar. Tuh yasimda cikti ortaya:) Neyse efendim ne diyorduk, haaa evet, cok guzel olmus bee. Bol muhabbetli bol kahkahali yemekleriniz olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...